Ockelbo 260526

Timpa i Ockelbo
Det var bara vår kämpe Stefan Timén som fortsatte till Ockelbo för att tävla dagen efter Gävlebocken.

Stackars varg, inte undra på att han ylar. Foto Stefan Timén
Denna gång fick han i TM ihop 299 p och en 7e plats ( av 8). Väl kämpat på en en lite knepigare men vackert lagd bana.


